dazhi siki momenti

brizhos, kad nekas liels un nozimigs nenotiek, mazas un it ka nebutiskas lietas iegust pastiprinatu nozimi. kad laiks iet, nevis skrien, nianses un sikumi nepaliek nepamaniti. tie uz visparejaa vienmuljaa rutinas fona kljust spilgti. 

1. pirms dazham dienam, tas vel bija maijs, pa pastu nobalsoju Eiropas parlamenta veleshanaas. biju jau agraa pavasarii piekritusi balsot pa pastu. tiesa gan, toreiz nepiefikseju, ka shajaa kartibaa es te vareshu balsot tikai par britu EP kandidatiem. bet nu nekas. sakumaa biju samulsusi, sanemot sarakstu ar pietiektajam partijam un vinju deputatu kandidatiem, jo neviens man neko neizteica, iznjemot divas vadoshas partijas – leiboristi un toriji. tad, paraknjajoties internetaa, atradu tadu virtualu instrumentu, kursh, liekot man atbildet uz dazhadiem jautajumiem par ES un dazhadam politikam, tadejadi notestejot manu attieksmi, ‘samachoja’ mani ar it kaa man ideologiski tuvako partiju. iznakums bija zaljie. nu neko. ta ari nobalsoju par britu zaljajiem. 🙂

2. aizvakar, sezhot bibliotekas datortelpaa, pekshnji viens dzeks nokrita no kresla un sastingushaa pozaa kadas 2 minutes raustijaas konvulsijaas. ta, cik sapratu, bija epilepsijas lekme. visu atlikusho dienu un ve tagad man shis atgadijums kaut kur sezh domaas un neiet aaraa. tas bija viens no tiem gadijumiem, kas atkal un atkal liek skatities uz dzivi un veselibu ka milzu davanu. 

3. gaidot kartejo reizi autobusa atieshanu uz londonu, es reali apraudajos, noraugoties, ka atvadaas 3 arabu berni no savas mammas, kas dodas uz londonas heathrow lidostu. nezinu, vai tam ir kadi zemapzinjas celonji un psihologjiski skaidrojumi, bet traki aizkustinosh skats tas bija. 

4. musu majaas skandalozo pari – chehieti un itali – ir aizstajushi tris jauni biedri: 1. australis, kursh te leeds dabujis darbu un tapec no londonas parcelies uz londonu. es teicu, ka vinjsh ir traks. 🙂 ka var iemainit londonu pret  leeds. 2) kanadiete un soms, kas ari ir paris, kas satikushies Somijaa un te atbraukushi,jo kanadietei ir prakse manaa universitatee, kaut kada medicinas jomaa. soms atbbraucis lidz. romantiski. 

5. es shodien pirmo reizi nogaju musu majas pagrabaa. man visu laiku bija it ka interese, bet tomer bailes. jo, nu pagrabs ir pagrabs. drums, peleki melns, mitrs, auksts un brrrr… bet neko. shodien nebija izveles. vajadzeja apskatit gazes un elektribas skaititajus. man ka majas gramatvedei jasaved kartibaa visi rekjini, lai ‘izrakstoties’ no majas, viss kartibaa. lai varu,ka Mirtas tante Limuzins janjunakts krasaa teica – u menja s dokumentami vsjo parjadki. 🙂

3 thoughts on “dazhi siki momenti

  1. ne, ir – briesmigaka lieta par suniem ir tikai briesmigas slimibas.
    no tam man ir tik pat ljoti bail ka no sunjiem, ja ne vairak.

Leave a Reply

