life is wonderful!

Jāatzīst, pēdējā laikā manas domas, mana lasāmviela, mani rakstudarbi, manas lekcijas – tādas gruzīgas un brīžam bezcerīgas. Krīze, depresija, recesija, lejupslīde, sabrukums, stagnācija, bankrots, defaults – vārdi, kas kļuvuši pēkšņi tik ikdienišķi un jau pierasti. Protams, fatālisms ir pēdējais, kura valgos vajadzētu krist. 

Bet, ir jādomā, jārikojas, jāfunktierē, jāgudro, jāfiško, jāmēģina, jāuzdrošinās, jāsaņemas, jāpiespiežas, jāizdara, jā. 

Un tāpēc, man ir īpašs prieks par to, ka par spīti visai šai šļurai, kas te  apkārt notiek, notiek arī labas un priecīgas lietas. 

1. es nopriecājos, ka couchsurfing.com portālā nu ir piereģistrējušies vairāk nekā miljons cilvēku no visas pasaules! Ko tas nozīmē? Tas nozīmē, ka pasaulē ir vismaz viens miljons atvērtu, draudzīgu, laipnu, viesmīlīgu cilvēku, kas ir gatavi uzņemt pie sevis svešiniekus kā draugus. šis fakts liek domāt, ka pasaule vēl nav tik ļoti sajukusi prātā,ka tikai nauda un vara būtu cienījamas vērtības. Tā ir cerība, ka vērtības nav mirušas un dzīvos ilgi, jo lielākā daļa tie ir jaunieši – brīvi, atvērti un miera pilni. 

2. šodien es nopriecājos par atklājumu, ka Apple iTunes piedāvā pieeju dažādu pasaules universitāšu, publisku kultūras, izglītības iestāžu, valsts institūciju dažādiem audio ierakstiem, kuri, tā kā tie ir publiski, ir bez maksas tā nokačājami un klausāmi. Piemēram, atvēru London school of economics sadaļu un atradu tur ntos audio ierakstus no dažādiem semināriem, vieslekcijām par visām augšminētajām, manis tik ļoti interesējošajām tēmām – krīzes, burbuļi, sprādzieni, sabrukumi, recesijas, depresijas, utt utjpr. Kolosāli. es tagad katru vakaru varētu likt sev nakts pasaciņas. 🙂 es domāju, es ātri iemigtu. Ātrāk, nekā spēju iedomāties. 🙂 Nē, bet nopietni – šādi iTunes ir ieguvis turbo vērtību manās acīs. Ko tik tehnoloģiju izgudrotāji neizdomā. 

3. ir brīvdienas. Jā, man ir veselu mēnesi brīvdienas. Kas nozīmē – nav lekciju. Bet tas nenozīmē, ka nav darbi. Diemžēl. Bet tāpat – sajūta,ka ir brīvdienas, ir patīkama. Un nav sev jāattaisnojas, kāpēc nekas šodien atkal nav izdarīts vai kāpēc es nevaru padzīvoties apkārt. 🙂 tagad gan es mācos no savām kļūdām un vairs neatstāju savu laptop mājās. 

4. es atkal varu no rītiem pamosties bez modinātājpulksteņa, jo jau agri no rīta aiz loga ir saule! 

5. dzīve vienkārši ir skaista. 🙂 es pat teiktu – wonderful! 

🙂

3 thoughts on “life is wonderful!

  1. Iedvesmojoši! 😉
    Lai Tev skaists mēnesis!
    Un jauks pavasaris!
    S.

  2. apsveicu ar brīvdienām! 🙂 un jā, caučserferi joprojām nes šo miera un pasaules vienotības messidžu; tikko biju lieciniece, kā uz pāris stundām Bergenā pirmoreiz tiekas šejienieši – tik atšķirīgi, bet kaut ko vienotāku par viņiem (mums?) bija grūti iedomāties. varbūt pasaulei tiešām vēl ir cerība? 😉

  3. oho, vesels mēnesis!!!! man tik 2 nedēļas būs, bet ar tie rakstu darbi, lasāmie materiāli….
    un jā, saule citreiz tik ļoti spīd, ka jau lielā rīta agrumā var saņemties un piecelties, pat bezdarbnieks! 🙂

Leave a Reply

