jauna dzīve

I’m back. 

Veselu mēnesi mans blogs klusēja, bet – pusi no šī laika norakstu uz skolas darbiem un izbraucienu nedaudz uz dienvidiem, bet otru – uz manu kriminālo atgadījumu. 

Īsumā stāsts sekojošs – atgriežoties no savām brīvdienām dienvidos, konstatēju, ka no manas istabas (2.stāvs) nozagts mans laptops!! Zagļi visticamāk iekļuvuši pa logu, kurš, iespējams, lielā vējā bija atvēries vaļā (mans logs tāds diezgan pašvaks bija, bet mājas saimnieki ar nesteidzās to salabot un es arī biju iemanījusies ar viņu apieties) un eleganti nozaguši. Es, protams, prombraucot, nebiju iedomājusies, ka man laptops būtu kur jāpaslēpj vai tamlīdzīgi, jo pārējie 4 mājas biedri bija to laiku mājās. Bet re kā. It kā viena mājas biedrene redzēja 3 aizdomīgus tipus vienu vakaru zem mana loga, iespējams, tas arī bija tas brīdis. Atbrauca policija, noņēma pirkstu/kurpju nospiedumus, bet nu – cerība, ka šādi viņi ko atradīs, man īsti nav. 

Šobrīd, vienīgais, uz ko ceru, ir Apple. Gudrais Apple. Ir tāda lieta, ka pēc macbook serial number Apple var noteikt, apmēram kur lietotājs ir. Pieslēdzot policiju, varētu varbūt kādas pēdas sadzīt. Apple ir noziņots un es gaidu, kad varbūt kādas ziņas parādās. Teorētiski ir tā – tiklīdz kāds no mana mackbook centīsies kautko internetā ielādēt, uzinstalēt vai ja nesīs uz apple pārbaudi, viņi to tūlīt redzēs. Vai šim stāstam būs laimīgas beigas, nav ne jausmas. Vietējā statistika te ir – diennaktī vidēji tiek nozagti 5 laptopi. agrāk esot bijuši tā līdz pat 20. 

Lūk, bet nu esmu tikusi pie jauna macbook un tagad nesu visur līdzi. Mazliet paranoja piemetusies. bet neko darīt. 

lai gan diezgan skumji. tā globāli. man jau tā likās, ka ir maz, kam vispār dzīvē un pasaulē var uzticēties…

….

bet dzive rit uz priekshu. īstenībā, savā ziņā ir jauna dzīve sākusies, jo faktiski nekas, kas man tai datorā bija, nav saglabāts citur. Tas viss, kas man tur bija, ir zudis. 

Bet varbūt ar nav nemaz slikti. Tā turēties pie pagātnes un vilkt sev līdz visu laiku. 

šis semestris man būs vel intesīvāks, jo paralēli jau jāsāk darbs pie maģistra darba. Bet nu gan.

One thought on “jauna dzīve

  1. hmm..njā 😦 nepatīkams pārsteigums atbraucot no br-dienām..

    bet šis atgadījums liecina tikai to, ka nevajag pieķerties lietām tik ļoti..jo vienā dienā tās ir..un otrās tās nav…;)

Leave a Reply

