dvīņi

mani fascinē dvīņu štelles. tie, kas mani pazīst, tie zina.

Bet, tik fantastiska ziņa kā šī – kādā jauktajā ģimenē (resp., melnā + baltā rase) Anglijā 2001.gadā piedzima dvīņu meitenes, no kurām viena ir ar melno ādas krāsu, otra – ar balto. Un, šogad decembrī šai pašai ģimenei piedzima vēl viens dvīņu meiteņu pāris un atkal – viena baltā, otrā – melnā ādas krāsā.

lūk, šī ir dabas visuvarenība un brīnumu spēks!

ziņa par dvīņiem

Un, pie viena, te būs saraksts ar 10 izplatītiem faktoriem, kas sekmē tikšanu pie dvīņiem:

1. gēni, vislabāk, ja no mātes puses;

2. vai nu augums vai svars nedaudz virs vidējā;

3. gados vecākām sievietēm dvīņu dzimst biežāk nekā jaunākām sievietēm;

4. ja vienreiz jau bijuši dvīņi, iespējamība, ka nākamajā grūtniecībā atkal būs dvīņi – ir liela;

5. uzturs – saldie kartupeļi un piena produkti!;

6. auglību veicinošu preperātu lietošana;

7. liela ģimene – jo vairāk bērni jau ir, jo lielāka iespējamība, ka var uzrasties arī dvīņi;

8. nākamā bērna plānošana, krūtsbarošanas laikā;

9. kontraceptīvās tabletes – tas ir 99.99% drošas, bet 0.01% gadījumos – bieži vien tie ir dvīņi!

10. veiksme.

 

p.s. šeit ir video par dubultdvīņu kāzām kaut kur Krievijā. unikāli.

14 thoughts on “dvīņi

  1. Lai Tev veiksmīgs, interesants gads!
    ‘šefpavārs’ nav tik svarīgs – viens bērns katram var gadīties 🙂 – bet lai daudz mīlestības Tev apkārt Jaunajā Gadā!
    T.

  2. 🙂 paldies par velejumu!
    jo vairak milestibas, jo labak 🙂
    un Tev ar – lai gads pa skaisto! 🙂

  3. Nu, protams, ka dvini ir absoluti fascinejosi cilveki … ka sis sugas parstavis varu to apgalvot 100% drosi 🙂 Kapec vini Tevi tik loti interese 🙂 ??

  4. tu ko, Anitra, tu ari esi dvine????? ka es to nezinaju??
    man dvinji liekas ipashi. plus, viniem augot, man liekas, ka ir ideali, ka vinji jau no dzimshanas nav vieni.

  5. to, ka Tu esi ipasha, man nekad nav bijis shaubu, bet redz, nu jaa, logjika noklibojusi. Ja tu esi ipasha un dvinji ir ipashi, logiski, ka sanak – tu esi dvine 🙂
    atvaino par manu neattapibu!!! 🙂

  6. par to balto/melno pāri, forši, tomēr žēl, ka viņiem tā arī nesanāca tikt pie izslavēti skaistā mulata.. 🙂
    Man gan arvien vairāk bail no dvīņu iegadīšanās 🙂 lai man piedod visi dvīņi, bet kaut kā liekas, ka viņiem visiem gadās kaut kāda bērnības ta ne bērnības trauma – tieši tajā dvīņu būšanā. Protams, vainojami vecāki (kas gan cits). tā sāncensība, salīdzināšana, novienādošana, mūžīgie teksti par “ak cik jūs līdzīgi” un “kurš no jums ir x un kurš y”, utt. Nezinu, varbūt kādam tas tiešām visu mūžu sagādā kaifu, vienādās kleitiņas un šlipses.. nu jā, un tad es domāju, ja bērnu jau tā ir grūti audzināt, tad audzināt dvīni – johaidī, tās ir karātavas :))

  7. nja, nu ir jau ari tam visam zinamas enas puses (bet kam tad nav taa enas puse).
    bet, mani vairak aizrauj ne tik daudz, ka vinji ir lidzigi un tapec tas vienadaas drebes utml (un vispar, ta gjerbshana vienaadaaas drebees – tas tads bez maz nerakstits likums, tach taa fishka – padarit lidzigus bernus vel vairak neatshkjiramus?) bet tas, ka vinji ir divi, viniem ir ta teikt ‘kompanja’, vinjiem veidojas sava pasaule, valoda.. un vinjos, manuprat, neveidojas tads ego, ka ir vienam bernam.

  8. es zinu vienu sievieti, kurai piedzima trīnīši. un nākamajā reizē dvīņi. zini ko viņa grib? vienreiz normāli palikt stāvoklī un izbaudīt grūtniecību:) nu tās, kuras “izbaudījušas” grūtniecību parasto var iedomāties…
    bet ja ne par tehnisko pusi, tad tas droši vien ir forši

  9. es esmu dvīnis 🙂 tikai mēs ar māsu esam divolšūņu dvīņi 🙂

    es arī neiebilstu ja man pašai būtu dvīņi 🙂

Leave a Reply

