tāpatās

kā rāda mans bloga statistikas skaitītājs, kopš 18.septembra tas ir aizskaitījies līdz un ticis pāri 2000. sanāk vidēji – 24 dienā. tāpēc paldies – visiem un ikvienam, kas te ienāk palasīties. Pa šo laiku sarakstīti 42 ieraksti ar 170 komentāriem. Lasītākais raksts – Irākas karš un tā attaisnojumi (man ir aizdomas, ka daļa ir studentu, kas meklē savām esejām info).

šodien biju uz jau kādu vismaz ceturto tikšanos par universitātes studiju programmu kvalitāti, mūsu apmierinātību ar skolu, studijām, pasniedzējiem, bibliotēku utt utjpr. šis tas ir, kas neapmierina (dabā nemēdz būt perfektums), tāpēc ir vērts iet un runāt. Bet nerunājot par to, kas man nepatīk un neapmierina (nepārprotiet, tās ir detaļas, ne globāla rakstura problēmas), mani fascinē tas, cik viņiem te ir svarīgi būt lietas kursā, ko studenti domā, un par visu saņemt feedback. Protams, droši vien daļa jautājumu netiks atrisināti manas studēšanas laikā, bet nu vismaz ieguldījums nākotnē. 🙂 Turklāt, šīs tikšanās un viedokļa noskaidrošanu rīko gan postgraduate office, gan universitātes mārketinga/ komunikācijas daļa, gan stratēģiskās attīstības daļa. Plus, vēl mēs pildam novērtešanas anketas par katru kursu un pasniedzēju. Intersanti, kā ir Latvijā. nemaz nezinu, cik ļoti universitātes cenšas veidot šo atgriezenisko saiti. Katrā ziņā šeit viņi izskatāsļoti norūpējušies par kvalitāti un studentu apmierinātību.

3 thoughts on “tāpatās

  1. cenšas, cenšas, arī Latvijā. maniem studentiem bija iespēja izgāzt arī savu žulti pār mani. es gan tāļredzīgi tās anketas iedevu pirms eksāmena

  2. bože, bože, tikko tikai ieraudzīju, kāda tava statistika! a es naivi domāju, ka mēs te tā intīmi. ņemšu vērā.

  3. redz, Sandra, pamazām un mērķtiecīgi atgūst popularitāti!
    Uz tikšanos dzīvajā drīz, cienījamā zvaigzne 🙂

Leave a Reply

