Aptauja: pieredze un priekšstati par Āfriku

Pēdējā laikā, interesējoties par Āfriku, tās ekonomiku, politiku, vēsturi, problēmām un izaicinājumiem, radās interese par to, kāda ir Latvijas sabiedrības attieksme pret Āfriku un āfrikāņiem, priekšstati un, iespējams, stereotipi.

Lai to noskaidrotu, izveidoju šeit aptaujas anketu! Būšu pateicīga ikvienam, kas veltīs pāris minūtes, lai atbildētu uz 10 jautājumiem.

Aptaujas anketa

Analīze un secinājumi būs pieejami tepat, ceru, pāris nedēļu laikā. Atkarīgs no atsaucības, tā ka – nenoslinko un atbildi! 🙂 Apmierini manu ziņkāri! :))

13 thoughts on “Aptauja: pieredze un priekšstati par Āfriku

  1. hmm, nu principā, situācija tāda – lai aptauju un tās rezultātus varētu uzskatīt par kaut cik ticamiem, ir nepieciešams daudz maz pieklājīgs respondentu skaits. 🙂 tā ka ļaudis – aizpildiet, aiciniet citus aizpildīt un tad jau varēsim parunāt par secinājumiem.
    🙂

  2. Paldies par iniciatīvu!
    es aizpildīju tikko
    Pēc 33 vari mēģināt skaitīt un skatīties sakarības.
    Man tāda metodoloģiska piebilde -Āfrikas valstis vai ir korupcija, tas un tas – tur man domas sāka dalīties pa kādām 2-3 valstīm, par kurām vairāk zinu, un tad bija grūti izvēlēties atbilžu variantu.
    BEt es arī saprotu, ka nav jēga te dalīt visas Āfrikas valstis.

    Arī gaidot rezultātus,
    Sintija

    P.S. 21-28.dec esmu Rīgā, varbūt saskrienamies uz Balzamu vai karstvīnu?

  3. nu re, man jau gribējās tev kā diplometam sociologam pajautāt, cik ir minimālais aptaujāto skaits, lai rezultātus varētu uzskatīt par daudz maz vērā ņemamiem. es biju izskaitļojusi 30, tā ka gandrīz trāpīts. man tagad tieši 30 arī ir. Bet nu tad es vēl gaidu līdz nedēļas beigām un tad gan būs rezultāti! 🙂
    par metodoloģiju – jā, ar Āfriku ir pagrūti, jo principā ir tā – vai nu runā par katru valsti atsevišķi vai vispārina. Šai gadījumā, vispārināšana bija vienīgā opcija. Bet es par šo pie rezultātiem paskaidrošu.

    p.s. 17.-27. dec esmu LV, noteikti jāsaskrienas uz karsto Balzamu! 😉

  4. Es izsūtīju Tavu anketu kādiem 15 cilvēkiem- domāju, ka tie iztrūkstošie 3 ātri sakrāsies 😉

  5. nu tā, 33 aizpildītas anketas man ir. Ja nu vēl kāds nav aizpildījis, ir iespēja to vel izdarit.
    Bet plāns – nedēļas nogalē apkopot un dot rezumē! 🙂

  6. vot es varēju aizpildīt tikai pirmos 5 jaut. un nelas tālāk negāja.
    a es, a es ar gribu karstvīnu!!!!

  7. tai anketai ir divas daljas/ lapas, ta ka tev bija pec 5 jautajumiem jaspiezh augshaa zime – kjipa, uz nakamo lapu.

    jaa jaa, es ar gribu karstvinu!! 🙂 uztaishu vienu ‘sanaksmi’ kadaa labaa iestadijumaa. 😉

  8. nu tas mērkaķis acīmredzot bija uzkāries, jo šoreiz tas next smuki nostrādāja.

  9. nu no manis jau tev neizbēgt, tavas biļetes smuki stāv žāvēto ābolu groziņā (droša vieta, ka neviens neskarsies klāt)

  10. 🙂 mirkli pacietības! tieši tagad notiek rezultātu apstrāde! 🙂 es savu mērķi būšu sasniegusi – ir interesanti

Leave a Reply

