britu slengs

ar britu akcentu nav tik traki te, ka biju domajusi. Daļēji tas, protams, tāpēc, ka esmu Anglijā, nevis Velsā vai Skotijā. tur ir citādāk. Nu lūk. ikdienā sapršana ir ok. Tiesa gan, ar izņēmumiem. dažkārt nākas katru otro teikumu pārjautāt. un tieši dēļ izrunas.

bet, es atklāju vēl vienu lietu – britu slangs, rakstot sms. tur gan brīžam bez attapības un minēšanas neiztikt. te bus daži piemēri:

i memba – i remember;

bk 2 u yt – back to you yet;

tym – time;

oh ryt – allright;

dts gd – that’s good;

is dt ok wiv u? – is that ok with you?

2 cum -to come;

kl kl – cool cool;

nd about d color – and about the color

ur txt – your text;

tke care nd av a gd wikend – take care and have a good weekend.

🙂

shi ari ir laikam ta saucamaa optimizacijaa mikrolimenii, saisinot vardus un taupot iszinju zimes.

2 thoughts on “britu slengs

  1. ā jā, es šitos saīsinājumus pirmo reizi izlasīju manās iecienītajās candace bushnell (vai kā viņu tur pareizi raksta) grāmatiņās un arī divreiz pārlasīju, kamēr sapratu. bet forši, žēl, ka latviski tā neraksta. piemēram, es tev teiktu svc no LV:)

  2. bet smiekligi likaas, ka es jau pie shiem te saisinajumiem nesmu pieradusi, tad nu es rakstu pilniem vardiem. manejas sms tadas garas, a tas sanjemtas tadas isas 🙂

Leave a Reply

