Dennis Rollins Badbone (Oct 16)

Dennis Rollins Badbone koncerts Leeds College of Music, 16.oktobrī.

Dennis Rollins – viens no spožākajiem mūsdienu britu džeza māksliniekiem, kurš ar savu Badbone band 2006.gadā ieguva BBC labākās džeza grupas titulu. Dennis, kurš ir dzimis Jamaikā, bet uzaudzis UK, savā mūzikā apvieno dažādas ietekmes, kas rezultējas īpašā funk/groove stilā.

Ja man jāsaka, vai es esmu dzirdējusi labāku trombonistu, ir divi varianti – vai nu es neatceros vai arī tiešām līdz šim labāks par viņu nav dzirdēts.

Viņam ir tāds īpašs skanējums. piesātināts tonis, bieži ar virsskaņu.

Viņa atraktivitāte spēja daļu publikas ‘pārvilkt’ uz skatuves, kur tā līdz ar mūziķiem fankoja līdz. Kas mani īpaši pārsteidza – vismaz puse no tiem, kas aizgāja fankot, bija cilvēki tā 40+.

http://www.dennisrollins.com

http://www.myspace.com/dennisrollins

Leave a Reply

