Jaunumi

Hi dear!

(ta te visi saka, uzsākot sarunu..).

Pirmais lieliskais jaunums – vakar mums mājās beidzot ievilka internetu. Tas nu tagad ļoti būtiski atvieglo dzīvi. Nebija jau arī ne vainas iet pie skolas datoriem darīt lietas, bet nu – mājās tomēr ir cita štelle. Sīkums, bet patīkami. Pakalpojuma cenas īstenībā faktiski tādas pašas kā Latvijā. Par wireless 10MG internetu 17 GBP. Izdalot vēl uz 5, pavisam lēti sanāk.

Mājā atmosfēra kādas 2-3 dienas jau ir atkal cita. Emiliano un Jana vairs nav pāris. Jana grib tikai ‘draugu’ attiecības. Emiliano, protams, pārdzīvo (viņš tika, kā Latvijā teiktu, ‘uzmests’), bet tai pat laikā uzskata, ka tas ir pāris dienu jautājums, vinš tiks tām sajūtām, kas viņam bija pret Janu, pāri un meklēs jaunas draudzenes. Īstenībā, nav pat jāmeklē, varianti jau ir, tā ka jaskatās, kura no viņām būs nākamā. Man patik, ka viņš nāk un krata sirdi. Ir iespēja papildināt zināšanas vīriešu loģikas jomā. Tā kā es neesmu nostājusies ne īsti Janas, ne viņa pusē (jo nav jau nekas tikai balts vai melns), tad nu es viņam tāds lokāls atbalsta punkts. Un viņam īstenībā nevjag tik daudz padomu vai sarunu, bet vajag, ka viņu klausās. Es to arī daru, jo man interesē, kā viņš interpretē šitās visas lietas. Tiklīdz mēģinu kaut ko iebilst, tā viņš pretī – why you women try to complicate everything? 🙂 Es neko. Laikam jācenšas turpmāk neuzdot jautājumus.

Vai kāds jebkad ir stāvejis rindā, lai tiktu sporta klubā? Līdz šim es nē, bet pāris dienas atpakaļ, ejot uz universitātes fitness studio, kas ir normāla sporta zāle, dabūju kādas 10-15 minūtes stāvēt rindā. Tas man šķita ļoti neparasti. Vispār, tagad saistībā ar sportu notiek lieli celtniecības darbi, tiek būvēts peldbaseins un paplašināts lielais sporta centrs, tā ka, ja nākamgad te mācītos, tad te šai ziņā vispār būtu ideāli.

Ziniet kas man te ļoti patīk? Tas, ka veikalos un vispār sabiedrībā kopumā ir ļoti populārs organic food. Te tam organic food ir tāda speciāla atpazīstamības zīme, kas ir uz visa – maizes, jogurta, kartupeļiem, banāniem utml. Un otrs – te aktīvi darbojas Fair trade (http://www.fairtrade.org.uk/) atbalstītāji, kā arī skatos – cilvēki tiešām arī ar saviem makiem atbalsta to. Vakar bij īpašs Fair trade tirdziņš universitatē uzrīkots. nopirku kafiju. 5.stiprums. visstirpārākā. Baigi laba.

Vienā no kursiem mums bija tāda kā sapazīšanās spēle, kur bija jārunā par savām valstīm utt. Varu Jums paziņot, ka Latviju te atpazīst pēc divām lietām: naktsdzīves un Eirovīzijas.

Un vēl, es Jums varu paziņot, ka uzsāku vienu zināma veida sociālantropoliģisku eksperimentu – kādas padsmit stundas nedēļā pastrādāšu vienā smalkā viesnīcas restorānā. Nuuu, protams, oriģinālais iemesls – drusku kabatasnaudu ārpusskolas izklaidēm, tā teikt, piepelnīt, bet tai pat laikā – man ir ļoti liela ziņkāre, kā ir būt tai procesā no otras puses. Visa tā apkalpošana, komunikācija ar klientiem, tad tur tas darbinieku kolektīva attiecības, restorāna ‘virtuve’ ne tik daudz tiesā, bet pārnestā nozīmē.. Kaut kas pilnīgi jauns, un pilnīgi no citas operas, bet – man tagad ir iespēja to izmēģināt, un es ar izmēģinu. Jau šodien pirmajā dienā uzzināju, ka restorāna šefs ir totally crazy guy. 🙂 intriģējoši..

Cheers (tā viņi te visi atvadās vai atvainojas, ja nejauši uzgrūdušies virsū kādam..)

🙂

7 thoughts on “Jaunumi

  1. tātad mans projekts par istabu vairs nav aktuāls.:( bet izklausās, ka tas Emiliano ir ar apgriezieniem. un ko par to saka Jēzus?

  2. 🙂 Jeezus ar savu Silviju tusee pa savu istabu un es nezinu, vai vinji tusejot pa savu istabu ir pamanijushi Emiliano dzives peripetijas un to straujos paversienus 🙂

    (vispar, spaniski tas Jezus izrunajas kaa Hesus, ta ka reali ikdienaa pat aizmirstas, ka runaju ar Jeezu) 🙂

  3. why you women try to complicate everything?

    bija uzjautrinoshaakaa teksta dalja 😀
    mani fascinee tas kadrs 😀

    buus jaaaizbrauc iepaziities vai zinies 😀
    bet tad sanaaks, ka liekas, ka vinju jau paziistu , bet vinjhs mani nee 😀 😀 😀 …
    nu labi labi…
    turpini staastiit par vinju. baigi interesanti.
    bet paareejais arii ir 😉

    aaaa…. es nesapratu, kas ir fair trade…

  4. un baigi superiiga attieksme pret darbu restoraanaa… ja to uztver kaa eksperimentu …
    bezmaz vai gribaas pameegjinaat 😀 tu to pastaastiiji taa 🙂 super

  5. Par fair trade – ta ir tada kustiba/ organizacija, kas aizstav starptautiskas godigas tirdzniecibas principus. tie uznjemumi, kas izpilda shos principus, un pamataa – kas nodroshina adekvatu samaksu produkta realajiem razhotajiem, sanjem tiesibas likt to fairtrade zimi uz saviem produktiem. Ja, piemeram, es noperku to pashu kafiju ar fair trade zimi, tas nozime, ka tie zemnieki, kas afrikaa kaut kur ir tas kafijas pupinjas izaudzejushi, ir par to sanjemushi adekvatu samaksu.

    hehe, a restorana eksperiments.. jaa 🙂 tas saucas, dzivee vis kaut kas jaizmegina 🙂

  6. klau, es piefiksēju, ka tie spāņi ir pāris, a Jana no kurienes uzradās? Vai arī viņa ir tā japāņu meitene, kuru minēji? Jana vai tad arī dzīvo jūsu mājā? Klau, varbūt Tev uz druvīm šiltīti ar kastīti priekš Emiliano uzlikt? 😉

    hmm, vai arī stieni kādu 15 kg- pacilās, pacilās, pāries 😉

  7. fair trade. un nev’ilus acu prieksa nostajas taijo oke. kursa tagad pardod vistas.

Leave a Reply

