manas jaunaas maajas

Pie manam jaunajam majam jau ir pierasts. Pirmaa nedelja pagaja, iegadajot visadas majas lietas, lai var normali funkcionet.

Maja pati par sevi ir dalja no rindu majas. Principaa tai musu majai ir 4 stavi. Un taa sistema ir tada: kad ienak iekshaa, tas ir ground floor. Tajaa mums atrodas dzivojamaa istaba, kas ir visnotalj miliga, ar sofaam un tadai pachaloshanai un ietuseshanai, ka ari viena istaba, kur mitinaas musu spanju biedrs Jesus.

Tad, -1 stavaa, jeb nu kaa pagrabstavaa, ir virtuve. Un visvairak jau bija mums njemshanaas ar virtuves shtellem – virtuvee visi trauki, katli, pannas utt bij jaieperk.

Prikols bija – nevarejam iedarbinat veljas mashinu. Nestraadaa. Nu nekadi. Ipashnieks apgalvo, ka straadaa. Nu izradijaas, ka tas veljmashinas durvis ir nevis vienkarshi taa normali jaaiztaisa, bet gan taa nu ar speku, nu gandriz vai ka pec krievu metodes. J Un vel, tapat kaa Amerikaa, mums te ari ir vel zhavetaj mashina. Nepierasti. Mes jau parasti zhavejam taa brivi telpaa.

Nu jaa, un tad no ground floor, uzkapjot pa shauraam kapnem, ir pirmais stavs. Dzivoju es un spanju meitene Silvia. Manai istabai blakus ir abas majas vannasistabas. Ta nu man ir taa laime dzirdet, ka italis Emiliano dzied dushaa. J Mana istaba ir vismazakaa no visam piecaam, jo nu logiski – ierados pedejaa un tad visi parejie, kad naca pirms manis, izvelejaas taas lielaakaas. Sakumaa bij shkrobe, bet nu ir pierasts. Ir ok. Pie vienas sienas pieliku milzigu pasaules karti (vispar diezgan noderigi atkartot pasaules geografiju, turklat – macoties par Afriku, saprast, kur tad kura valsts atrodas, vajag). Otrs milzigais plakats man ir ar Billie Holiday no 50tajiem gadiem. Tas prieksh mana jazz mood.  

Nu ja, un tad ir otrais stavs, kur dzivo chehiete Jana un italis Emiliano.

 

Par majas biedriem runajot, .. manas aizdomas, ka abi spanji ir paris, apstiprinaajaas. Un ok, man ta kas, ka vinji ir paris, bet nav forshi tas, ka vinji tik tur savaa starpaa tusejas un principaa ir pat dienas, kad vispar nesanak vinjus satikt. Vinji abi ari ir jaunaki – Jesus 23 gadi, Silvia – 20. Varbut vinji kautrejas, streso par savu anglju valodu (spanju accents ir diezgan specigs J). Trakakais, ka abi studee anglju valodu  un dienaas grib but anglju valodas pasniedzeji. Nez nez, ja shie komplekso par anglju valodu, tad kas tur var sanakt.. Nu katraa zinjaa, kaut kaa ar viniem gruti. Tas Jesus vel tads atvertaks, ar vinju shad un tad sanak papljapat, taisot est vai vakaraa musu loundzhaa pasezhot, bet Silvia.. tada nevaljiga un vairakas reizes musu saruna beidzaas, jo vinai jaiet zobi mazgat. J nuuu, ok.. Aa, un vispar mes te taa reizem iesmejam, ka ir baigi noveicies – esam ‘friends of Jesus’. J Ka mums noteikti ir blats pie vinja tagad. J Jo, ta ir.. spaniem ir daudzi vardi ar religisku izcelsmi – Maria, David, Helena, Pedro (Peteris), Jose (Janis), utt, kas visi bijushi kaut kadi svetie utml.

Nu ja, Jana ir feina. Ja jus domajiet, ka sarkanomanija ir tikai man, tad ne – Janai ari ir sarkanomanija. Man pat daudzi sarkanomanijas atributi nav panjemti lidz, nez, bus kaut ka jarisina shis jautajums. bet tas ta fanigi. Kaut kad bus jauztaisa bilde. J Vinja studee anglju literature. Fano par Shekspiru. Rakstis savu PhD 3 gadus par spogulju metaforam senajaa anglju literaturaa. Man kaa uz pragmatiskaakaam lietaam orientetai shis drusku izraisa sminu, bet nu labi.. katram savs darbinjsh darams. J Un vel, mums abam garsho shardoniii J

Par Emiliano varetu gan gari stastit. Tas ir baigais kadrs. Sakumaa shkjita, ka bus gejs. Izraadaas, ne. Galigi ne. Kartigs italis, donzhuans. J pedejaa laikaa ir kritis uz azietem. Tagadejaa draudzene ir japaniete. Bet nu tas, protams, vinjam netraucee meklet jaunas draudzenes. Vinjsh katru dienu dzer/ ed tos proteinus un kerotinu. Lai muskulju masa aug un ir energjija. Iet uz sporta zali kachaaties. J Un vinsh man atzinaas, ka vinjam patik uz sevi skatities. Nu tads narciss reals. Vinju iedvesmo vinja muskuljotais torss un lapsenes viduklis. Un logiski, vijnam patik sajnemt komplimentus par savu izskatu. Nu, tad mes ar Janu attiecigi ari katru dienu meginam vinjam atgadinat, cik vinjsh izskatigs. J vinjam ari ir chirkaini mati. tad es vinjam teicu, ka varu aizdot kadreiz savu difuzoru, ja vajag uzprishinaat chirkas. 🙂 Vinjsh savukart studee italju literature. Ari kaut ko tur nezheligi analizee. J

Neesam vel tikushi kartibaa ar majas tirishanas lietaam. Es lieku priekshaa, ka katrs ir atbildigs par vienu konkretu majas dalju, jo taisit dezhuras vai tirishanas grafikus ir sarezhgjitak. vajag taisit sapulci, bet kaut ka nesanak visiem savakties, kad visi majaaa un neviens vel negulj.

10 thoughts on “manas jaunaas maajas

  1. SUper!!!
    Pat iedomājot to Jūsu “friends of Jesus” māju 😉
    Super aprakstiņš!!
    Lai Tev tur labi dzīvojas!!
    Iesaki, lai Emiliano dzied džezu dušā – tas vismaz kompensētu Tavu mazo istabu 😉
    P.S. Man arī maza 😉 bet nu es priecājos par viesistabu

  2. 🙂 Emiliano jazz ne ipashi, bet man plans kadeiz vinjus aizvilkt sev lidz uz kaadu jazzy pasakumu.. Tas Jesus ir vismuzikalakais no visiem. spelejis bungas, bet nu tads rokjiigais stilinjsh vinjam vairak pie sirds iet..
    un jaa, vakar bij sapulce beidzot, sadalijam tirishanas teritorijas. man tika, manuprat, visvienkarshakais – viesistaba :p

  3. spanju biedrs Jesus.

    es paarlasiijos un izlasiiju – sapnju biedrs – jesus 😀 un tad sapratu ka esmu paarlasiijusies… jo sandra nav kristiete 😀 un iedomu jeezus vinjai nedziivo istabaa ha ha ha

    labi.. lasiishu taga taalaak…

  4. iedomaajies, man seezj skolniece un spelee gammu… un saaku zviegt pa vidu :d jo izlasiiju par to tavu biedru ar lapsenes vidukli 😀 un ka atzinies ka patiik uz sevi skatiities :d 😀
    un mana skolniece prasa- kas ir , kapeec smejos 😀 😀

    nekas…
    tagad vinja saaka par kau ko zviegt… :d

    saka ka smejoties par to kaa dzied 😀

    tagad vinja zvana mammai… taa kaa es varu turpinat rakstiit tev komentaaru 😀

  5. :))))
    bet ir vinsh tas artistiskais tips un tads, ar ko var runat par kalorijam, sabalansetu uzturu, dazhadam muskulju grupam un to treneshanu..

    aaaaaa… un vinhs tapat, ka es, virpina matus… :))))

  6. jee matu virpināšana rulle! 🙂 man arī smiekli sanāca par to Emilio… funny… lai tev tur labi iet! 😉

  7. ja, jeezus man arii uzkrita jau septembra lapaa. tas tiesam ir ekstravaganti, dziivot kopaa ar jeezu.
    bet es nesaprotu, kaapec tu uztraucies par to pari, ka vini netuse. man uzreiz ienaca prata, ka ir verts uztraukties par to, ka vini aiznem 2 istabas, bet patiesiba dzivo viena… 😀

  8. :))
    nuu, vairs es neuztraucos, ka shie netusee, lai gan – nu ja njem veeraa, ka pagaidaaam diezko daudz pazinju nav, tad butu feini, ja vismaz ar majas biedriem var kaut ko sadarit, bet nu neko..

    bet vispar… musu majaa ir saveidojies vel viens paris. Emiliano parstaja milet japanieti. Tagad vinjam patik Jana. Un Janai ari patik Emiliano. :)))
    Tagad es esmu neoficialais gimenes konsultants. Lai gan Emiliano apgalvo, ka vinjsh labi pazist sievietes, vienalga vinjam vajag apspriest, ka ir, ka nav.. Ka ir labi, ka nav labi… :))))

  9. starp citu – par matu virpinasanu. ja tev nebutu si nelaga paraduma, tad godmana apmekletaji (tadi ka es, kas ar vina termometru mera sev temperaturu un pastaigajas pa gaiteni:)), apskatot bildes uz sienam, redzetu TAVU SEJU nevis ap pirkstu aptitu matu.

  10. ko tu stasti?????
    Godmanja kantorii ir bilde ar mani, virpinot matus????

    bet varbut ta ir labaka kaa ta, kur es sezhu godmanim aiz muguras un gulju 🙂

Leave a Reply

