am i risky drinker?

Biju pieregjistreties vietejaa medicinas punktaa. Ja nu kas. man par laimi, pateicoties manam darba devejam, ir ok veselibas polise, bet nu.. te piesaiste pie kada vietejaa arsta ir obligata. registracija pati par sevi – iesniegums, bet pirms iesnieguma – jaizpilda bija alkohola tests. Trakakais, ka jautajumi ir par alkohola lietoshanu pedejaa gada laikaa, kas hmm nu bija visads. Jautajumi – cik biezhi es lietoju, cik daudz lietoju, vai es varu pati nokljut maajaas, ja lietoju kaut kur citur, vai es dzerot, speju kontrolet, vai ir bijis ta, ka pec tam neatceras, kas ir darits, vai ir bijushas pagiras, vai ir bijis ta, ka nakamajaa dienaa vajag ta teikt ‘uzlapities’, vai draugi ir noradijushi uz nepiecieshamibu piebremzet ar alkohola lietoshanu utt…

🙂

finaalaa – man 11 punkti un iekljuvu kategorijaa – hazardous – risky drinking. 🙂

cheers 🙂

tad man registrejoties tika iedalits flajeriitis, lai paskaidrotu, cik tas viss ir bistami, kadas problemas man priekshaa un kadu action plan es sev varu izvirzit, lai no taa visa izvairitos.

nu funny 🙂

principaa sheit pec ta testa tas risky drinking nozimee nedeljaa izdzert 2 vina pudeles. nuuu, vai tadi apmeri ir tiesham hazardous.. nezinu.. var jau but. tas gan nenozimee, ka mans paterinsh ir 2 pudeles nedeljaa. sheit es no jauna esmu atklajusi Starbucks coffee, ta ka spiezhu uz kofeinu.

tachu taa uzmaniba uz alkohola problemu sheit ir visnotalj pamatota, jo te dzer vinji daudz.

3 thoughts on “am i risky drinker?

  1. 😀
    labais
    vajadzeeja pamuldeet bishki
    tu tur visu baigi patiesi atbildeeji? 😀 😀

  2. nē, nu fantastiski!! Tad jau mani apkārt esošie zviedri vispār būtu stacionārā pastāvīgi jātur 😉

Leave a Reply

